fredag 17 september 2010

FINALLY!

Har äntligen hittat tillbaka till maskinerna... Hela sommaren gick utan att jag satte mig där en enda gång. Jag hade verkligen ingen lust för det. Men nu har jag det, haha! :-) Började med en beställning av min underbara vän Mia och sen har det rullat på. Ja, så pass mkt man hinner/orkar när man jobbar heltid, är småbarnsförälder å hundägare. :-)

Har gjort färdigt två UFO:n än så länge, det ena har legat sen förra hösten så det var väl på tiden! ;-) Det är ett par fodrade rosa camoflauge-byxor som Kira kan ha när det blir lite kallare ute. Det andra var två stycken klänningar till tjejerna i samma tyg, snyggt rosa/svart-rutiga. Nedan ser ni några bilder på camo-byxorna. Klänningarna har jag inte tagit kort på än...



Ovan: Helhetsbild

Nedan: Detaljbild framifrån
'


Ovan: Detaljbild bakifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar